Product was successfully added to your shopping cart.
0item(s)

Vaša košarica je prazna

POGOSTA VPRAŠANJA

KONTAKTIRAJTE NAS - PIŠITE NAM ALI NAS POKLIČITE             

Ne veste kam bi z lepo ohranjenimi otroškimi oblačili, ki so jih vaši otroci prerasli? Lahko vam pomagamo in jih prodamo namesto vas. Za vsa dodatna pojasnila smo vam z veseljem na voljo.

Tu pa je zbranih nekaj najpogostejših vprašanj.

POGOSTA VPRAŠANJA

Ali oblačila odkupujete?

Oblačila prodajamo namesto vas, odkupujemo pa jih ne.

 Oblačil ne odkupujemo, ampak jih prodajamo namesto vas. Če jih prinesete osebno (do 50 kosov), artikle skupaj pregledamo, popišemo na prevzemnico/pogodbo, iz katere je razvidno katere artikle prodajamo v vašem imenu, koliko je teh artiklov ter koliko vi dobite, ko se artikel proda. Če je teh artiklov več, jih sami skrbno pregledamo in vam v pregled pošljemo prevzemnico/pogodbo. Kar ne sprejmemo v prodajo vam vrnemo ali na vašo željo podarimo dobrodelnim organizacijam.

 V kolikor nam artikle pošljete po pošti, jih skrbno pregledamo in vam v pregled pošljemo prevzemnico/pogodbo. Oblačila, ki jih ne damo v prodajo, vam na vašo željo vrnemo s tem, da strošek poštnine nosite vi. V nasprotnem primeru jih podarimo dobrodelnim organizacijam.

 Koliko dobim za oblačila, ki jih prinesem k vam v prodajo?

Okvirne cene so v večini določene, saj z našimi izkušnjami vemo kakšna je priporočena cena, da se bo izdelek še vseeno prodal. Trudimo se, da se smo vsi udeleženi zadovoljni.

Za artikle z etiketo in navedeno blagovno znamko vam ponudimo več, prav tako za boljše blagovne znamke, za diskontne blagovne znamke pa vam ponudimo simbolično ceno.

Boljše blagovne znamke so Next, s.Oliver, Tom Tailor, Mothercare, Esprit, Benetton …

Osnovne blagovne znamke so H&M, C&A, Zara, Okaidi, Obaibi, Blukids, Name it, OVS, Idexe, …

Oblačila diskontnih znamk   Hofer, Lidl, Sparky, Okay, Tissiana,… in blagovnih znamk MANA, NKD, Takko, Primark, KIK…

Kako poteka sprejem?

Sprejem poteka na način, da najprej sami skrbno pregledate artikle, ki jih želite prodati. Artikle operite in očistite in zlikajte, saj bomo v prodajo lahko dali le nepoškodovane in očiščene stvari, ki ne kažejo znakov obrabe in niso starejša od 5 let. Ko se boste oglasili v našem skladišču, bomo vse še skupaj pregledali in zapisali na prevzemnico/pogodbo. Zraven bomo napisali cene, ki jih boste dobili, ko se artikli prodajo. Postopek je za vas, komitente, s tem zaključen. Mi potem ustrezno označimo vaša oblačila, obutev ali opremo in jih damo v prodajo.

Kaj sprejemate v prodajo?

Sprejemamo odlično ohranjena in malo rabljena oblačila, obutev in opremo od št. 0–164 (do 14 let),  brez madežev, luknjic,  pomeni nepoškodovana. Vsa oblačila morajo biti oprana in zlikana. Tudi obutev mora biti oprana, spodnji del očiščen (brez blata in kamenčkov). Kar je pri opremi pralnega, mora biti oprano, ostalo očiščeno in nepoškodovano. Oblačila in obutev morajo biti aktualna, kar pomeni kupljena zadnjih nekaj let, pri tem ne želimo biti nespoštljivi, vendar se tudi pri otroških stvareh kroji menjajo in starejši niso več aktualni.

Kako je z izplačilom?

Izplačilo sledi po izvršeni prodaji prodaji.

Kaj se zgodi z oblačili, ki jih ne prodate?

Oblačila, ki se niso prodala v nekem daljšem časovnem roku (pol leta) vračamo lastniku, oziroma se pogovorimo o nadaljnjih možnostih. Veliko strank se odloči, da vrnjenih oblačil ne želijo, takrat jih podarimo dobrodelnim organizacijam, Župnijskemu Karitasu v Idriji in RK Idrija. Pri menjavi konfekcije iz poletne z zimsko po dogovoru s stranko oblačila skladiščimo (odvisno od dogovora s stranko) in jih v zgodnjih pomladnih mesecih postopoma vračamo v prodajo. Zimskih oblačil ne skladiščimo. V kolikor želite, da vam oblačila vrnjena pošljemo, nosite strošek poštnine vi.

 

Vaša dajadaja