Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne www.dajadaja.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Opredelitev pojmov

  1. ponudnik je dajadaja, Boštjan Velikanje s.p., Gorenja Kanomlja 15a, 5281 Spodnja Idrija
  2. uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini
  3. spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku
 Prijava

Ob registraciji v spletno prodajalno obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne dajadaja (www.dajadaja.si), pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  2. kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  4. dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
  5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  7. način plačila in dostave
  8. časovno veljavnost ponudbe
  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe ; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
  10. pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
Postopek nakupa

Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb ZAKLJUČI NAKUP odda naročilo, mu spletna prodajalna samodejno "generira - ustvari" in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki ...).Naročila obravnavamo vsak delovni dan med delovnim časom. Ker se lahko zaradi obilice naročil zgodi kakšna neljuba napaka, na primer, da določenega izdelka, ki ste ga naročili ni več, vas bomo o tem takoj obvestili. Velja pa tudi, da dokler nakup ni zaključen oz. vas na elektronski naslov dodatno ne obvestimo o tem, da smo prejeli vaše naročilo, ne odgovarjamo, da so vsi izbrani artikli še na zalogi. Plačilo pa je možno preko predračuna ali z gotovino ob osebnem dvigu v naši trgovini/skladišču.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v štirinajstih dneh po sporočilu o odstopu.

Izdelki morajo biti nepoškodovani.

Plačilo

Paket odposlali v najkrajšem možnem času po prejemu vašega nakazila. Naročeni artikli bodo za vas rezervirani 3 delovne  dni, v primeru, da v tem času ne poravnate predračuna, bodo po preteklih treh dneh vaši artikli zopet na voljo vsem kupcem.
Predračun je veljaven 3 delovne dni, od prejema naročila!

Dobavni rok

Glej zavihek Dostava in plačilo.

Dostava

Glej zavihek Dostava in plačilo.

Poštnina

Glej zavihek Dostava in plačilo.

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodega obvestila. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

Cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih (€) in ne vključujejo davka na dodano vrednost (DDV), saj se DDV ne obračunava na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost (ponudnik ni zavezanec za DDV).

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

Arhiviranje pogodb

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri podjetju dajadaja – Boštjan Velikanje s.p., Gorenja Kanomlja 15a, 5281 Spodnja Idrija (pravilno je dajadaja, Boštjan Velikanje s.p.)

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

  1. 1. jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
  2. 2. pošiljatelj mora biti jasno razviden
  3. 3. različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
  4. 4. željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati
 Pritožbe

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Reševanje sporov

V kolikor morebitne spora med uporabnikom storitev in ponudnikom storitev ni možno rešiti sporazumno z metodo reševanja pritožb, se spor reši pred pristojnim sodiščem v Ljubljani.

Spletna trgovina dajadaja.si ne priznava nobenega izvajalca, pristojnega za izvensodno reševanje pravnih sporov (IRPS), s katerim bi lahko potrošnik reševal spore preko platforme Evropske komisije za spletno reševanje sporov.

Ohranjenost oblačil

NOVO - nova oblačila z deklaracijo

KOT NOVO - oblačila brez znakov nošenja

OHRANJENO - rabljena oblačila z vidnimi znaki nošenja, vendar brez napak (madežev, luknjic,..)

SLABŠE OHRANJENO - več nošena oblačila, vendar brez napak (madežev, luknjic,...)